خبر داری ......
 
من و تو در رویا

کمی دل تنگی

 
 

خبر داری ......
ارسال شده در یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, - 1:37

 

 

 

خبر داری که از غم آتشی آفروختم بی تو 


در آن آتش سراندر پای خود را سوختم بی تو 


به هر شهری هزاران ماهرو دیدم ولی ز آنها 


به آن چشمت قسم، چشمان خود را دوختم بی تو 


بتان سازند حیلتها که گردند آشنا با من 


ولی من، گپ میان ما بماند، سوختم بی تو 


پر است از اشک و از لخت جگر پیوسته دامانم 


چقدر، ای مه ببین، لعل و گهر اندوختم بی تو 


خریداران فراوانند و پر سرمایه، اما من 


به چیزی جز خیالت خویش را نفروختم بی تو 


مرا کشتند و از مهر تو روگردان نگردیدم 


عزیزم، بین چه سان درس وفا آموختم بی تو 


به لاهوتی سخن از مهربانی های تو گفتم 


بدین سان پارگی های دلش را دوختم بی تو


به آن چشمت قسم، چشمان خود را دوختم بی تو 

 

 

لاهوتی .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده یوسف؛سنجد